Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2016

Συμμετοχή μαθητών στον Λογοτεχνικό – Καλλιτεχνικό διαγωνισμό του Συνδέσμου Φιλολόγων Πατρών με θέμα « Αλληλεγγύη στους πρόσφυγες

Με αγάπη και ευαισθησία οι μαθητές της λογοτεχνικής και καλλιτεχνικής ομάδας του 20ου Γυμνασίου δημιούργησαν α)τρία διηγήματα σε ψηφιακή μορφή περιγράφοντας τις τραγικές συνθήκες ζωής που 
βιώνει ένα παιδί πρόσφυγας 











β) δύο ψηφιακά ημερολόγια του 2016 με θέμα το παιδί Πρόσφυγας Στο πρώτο καταγράφονται στιγμιότυπα συγκλονιστικών εμπειριών παράνομης μετανάστευσης παιδιών ,ενώ στο δεύτερο οι μαθητές ζωγράφισαν για τα δικαιώματα των Παιδιών και μετέτρεψαν τις εικαστικές δημιουργίες σε σελίδες ημερολογίου ,συμβάλλοντας έτσι στην καλλιέργεια κλίματος ανοχής και αλληλεγγύης σε όσους υποφέρουν άδικα δίχως να φταίνε. 

 Με αυτές τις δημιουργικές δράσεις αποφάσισαν να συμμετέχουν στον Λογοτεχνικό – Καλλιτεχνικό διαγωνισμό του Συνδέσμου Φιλολόγων Πατρών με θέμα « Αλληλεγγύη στους πρόσφυγες. Γιατί κανένας δεν επιλέγει να γίνει πρόσφυγας. Ο πόλεμος είναι η αιτία»
Ο στόχος του διαγωνισμού δεν είναι η ανταγωνιστική διαδικασία, αλλά η ευκαιρία να εκφράσουν οι μαθήτριες και οι μαθητές μας με τον δημιουργικό τους λόγο τον προβληματισμό τους και την αλληλεγγύη τους στους πρόσφυγες παρά τη δύσκολη περίοδο που διανύει η χώρα μας.
 Φιλολογική και ψηφιακή επιμέλεια : Μανωλοπούλου Κ. 
 Λογοτεχνικό, εφηβικό διήγημα αφιερωμένο στα παιδιά πρόσφυγες. Του Ιωάννη Τσάτσαρη ( Α Τάξη Γυμνασίου) 



Λογοτεχνικό διήγημα της Ιωάννας Χατζίδη (Α Τάξη Γυμνασίου)
Λογοτεχνικό Εφηβικό Διήγημα


Λογοτεχνικό Εφηβικό Διήγημα του Ιωσήφ Ορφανόπουλου (Α Γυμνασίου) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου