Τρίτη 2 Απριλίου 2019

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ-(ΕΝΟΤΗΤΑ 6)


Μελετήστε τα κείμενο 1,2,4 της 6ης Ενότητας του σχολικού εγχειριδίου και απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις.
α . Ποιό ήταν το θέμα του κειμένου;
β . Ποιες πληροφορίες αντλήσατε από τα κείμενα αυτά;(Κατά την απάντησή σας προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε δικές σας λέξεις)…………………………….

α. Για ποιούς λόγους η τηλεόραση υπερέχει από τα υπόλοιπα οπτικοακουστικά μέσα;
β. Πως επιδρά η τηλεόραση στην ανάπτυξη των παιδιών;…………………….
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ Μ.Μ.Ε ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΣ
α . Σε ποιές κατηγορίες διακρίνονται τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και για ποιo λόγο;
β . Ποιές είναι οι μορφές των μέσων μαζικής ενημέρωσης; …………………….

α. Σε ποιές κατηγορίες διακρίνεται ο Τύπος;…………………………….
β. Ποιό από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης χρησιμοποιείται περισσότερο από το κοινό; (Για να απαντήσετε πατήστε στους εξωτερικούς συνδέσμους «τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στην Ελλάδα το 2007» και έπειτα στη χρήση μέσων μαζικής ενημέρωσης περιηγηθείτε στους πίνακες με τα στατιστικά στοιχεία). Σε ποια συμπεράσματα καταλήγετε; Πως τα εξηγεί
 γ.Γιατί παρόλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εφημερίδες δεν έχει έρθει ακόμη το τέλος τους;…………………………………………
ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ

Επισκεφτείτε την πύλη για την ελληνική γλώσσα(www.greek-language.gr ), αναζητήστε τις λέξεις πληροφόρηση, λόγος  και σχηματίστε για καθεμιά από αυτές όσες περισσότερες παράγωγες και σύνθετες λέξεις μπορείτε, οι οποίες θα έχουν την επιλεγμένη λέξη είτε ως πρώτο είτε ως δεύτερο συνθετικό.
Στη συνέχεια γράφετε μέσα σε ένα κυκλικό πλαίσιο κειμένου τις λέξεις που βρήκατε σχηματίζοντας μια ετυμολογική οικογένεια λέξεων για καθεμιά από τις δύο λέξεις που επιλέξατε.
Εναλλακτικά μπορείτε να επισκεφτείτε την ακόλουθη ιστοσελίδα http://worditout.com/word-cloud/make-a-new-one και να δημιουργήσετε το δικό σας συννεφόλεξο με την ετυμολογική οικογένεια λέξεων για καθεμιά από τις λέξεις που είχατε επιλέξει αρχικά.
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
Καταγράψτε κάποιες προσωπικές, αόριστες, δεικτικές, αναφορικές, ερωτηματικές, οριστικές, αυτοπαθητικές και κτητικές αντωνυμίες εντάσσοντάς τες στην κατάλληλη κατηγορία.(από τα κείμενα που μελετήσατε)

Προσωπικές
Αόριστες
Δεικτικές
Αναφορικές
Ερωτημ
Οριστ.
Αυτοπαθ
Κτητικές

































 Αφού επιλέξετε μια αντωνυμία από καθε κατηγορία,δηλώστε ποιος είναι ο συντακτικός της ρόλος (υποκείμενο, αντικείμενο, επιθετικός προσδιορισμός κ.α) μέσα σε παρένθεση.

                                         ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Καταγράφουμε τα χαρακτηριστικά του έντυπου και του ηλεκτρονικού τύπου.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ


.................................

.................................

.....................................


...................................

..................................

....................................



Ποια κατάσταση από τις εικονιζόμενες σας είναι πιο οικεία, ώστε να εστιάσουμε το ενδιαφέρον στην ανάγνωση εφημερίδων, να ανακαλέσουμε μνήμες και να μιλήσουμε για τις εμπειρίες μας. Το ποσοστό αναγνωστών που διαβάζει τουλάχιστον μια εφημερίδα παραμένει το ίδιο ή έχει αλλάξει;






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου